250 ve 300 TBI Modelleri (2023 ve sonrası) için Powervalve Kapağı
Bu kapak sadece görsel bir yükseltme değil; düşük gazda ve düşük-orta devir aralığında ekstra tork sağlar. Özellikle güç valfi açılmadan önce daha yumuşak güç dağıtımı ve daha güçlü tork isteyen patika sürücüleri ve zorlu enduro sürücüleri için faydalıdır. 2T 250/300 TBI modellerine (23 ve üzeri) uyacak şekilde tasarlanan Powervalve Kapağı, hem standart hem de satış sonrası egzoz sistemleriyle mükemmel uyum sağlar.
Uygun;
✔ KTM EXC250; EXC300 2024 - 2026
✔ KTM XCW250; XCW300 2024 - 2026
✔ KTM XC250; XC300 2023 - 2026
✔ KTM SX250; SX300 2023-2026
✔ HUSQVARNA TE250 - TE300 2024 - 2026
✔ HUSQVARNA TX250 - TX300 2023 - 2026
✔ HUSQVARNA TC250 - TC300 2023 - 2026
✔ GASGAS EC250; EC300 2024 - 2026
✔ GAZGAS MC250; 2024 - 2026
Neden Powervalve Cover?
Düşük devir aralığında (yaklaşık 3000–5000 dev/dak) belirgin şekilde daha güçlü çekiş
Küçük gaz kelebeği açıklıklarında silindir dolumu iyileştirildi
Pürüzsüz ancak torklu güç dağıtımı
Gerçek performans kazanımları için optimum hazne hacmini elde etmek üzere kapsamlı bir şekilde test edilmiştir
Nasıl Çalışır?
2 zamanlı bir motorda, daha yüksek devirlerde, egzoz sistemindeki basınç dalgaları silindire ekstra taze karışım girmesine yardımcı olur; sürücüler bu etkiyi "boruda olmak" olarak tanımlar. Bu süperşarj üst devir gücünü artırırken, aynı basınç dalgaları motorun düşük devirlerde verimli bir şekilde nefes almasını zorlaştırır ve bu da daha zayıf alt devir performansına yol açar.
Powervalve Kapağı, düşük devirlerde bu basınç dalgalarının dağıtılmasına yardımcı olan ek bir bölme (Tork Bölmesi) oluşturur. Dalga şiddetindeki bu azalma, silindirin yeni yakıtla daha etkili bir şekilde dolmasını sağlayarak torku artırır ve düşük-orta aralıkta gaz tepkisini iyileştirir.
Kapsamlı testler ve geliştirmeler sonucunda, düşük-orta torkta net ve ölçülebilir bir artış sağlayan ve bisikletin sürücülerin en çok ihtiyaç duyduğu noktalarda daha duyarlı olmasını sağlayan bir tasarım geliştirdik.